同阿女兩小時的難民體驗 - 专题故事 - 乐施会
跳往主要内容
开始主要内容

专题故事

发展教育, 香港、澳门、台湾2017年6月20日

同阿女兩小時的難民體驗

冰冰妈妈 - 图像

冰冰妈妈

陳渝英為一位媽媽,資深兒童藝術教育家丶心理治療師及戲劇導師,曾任香港電臺兒童電視節目《點蟲蟲-開開心心學飛》、《小夥子大本營》等節目主持 。

img_4606

圖 / 文: 冰冰媽媽

喺香港,教育係一種消費,我哋好容易花費左啲金錢,就以為滿足左仔女教育嘅需要,好多時候錢洗咗,但係亦唔見得小朋友從中「學習」了什麼,更遇到好多經驗,以為可以提升佢嘅興趣,相反仲嚇怕左佢學習嘅動機!

我同阿女去了一個很特別的工作坊,是有關「體驗難民」,樂施會工作坊名額好少好快就已經full !有時候自己有職業病,其實都唔想,但係又忍唔住心中評論一下不同導師帶領方法同設計,今次嘅工作坊,一個咁難令小朋友明白嘅議題,可以點玩呢?而且參加者年紀都有幾年嘅分別,又如何照顧好似我個女比較細小嘅小朋友呢?

細節唔仔細講,但係導師既處理/設計真係非常值得讚賞!由一個簡單的繪本故事開始,一層層帶小朋友進入難民嘅心路歷程,當你要同家人分離的時候,有什麼感覺呢?投入的小朋友有些小眼睛也紅了!阿女説:「我以後都唔再玩呢個遊戲(活動)啦!」(證明非常投入)然後導師又細心地因應小朋友嘅年紀能力,比佢哋擔任唔同難民嘅責任,小朋友又覺得好玩,但係又真係體驗到難民嘅辛酸,最後先至比佢哋睇返呢個世界現實嘅情況,比佢哋知道世界嘅另一面,究竟發生乜嘢事。

小小嘅朋友,我哋未必需要佢完全了解整個世界發生嘅實況同資訊,但係從小可以建立關愛社會嘅概念,世界不是只有自己,但可以由自己開始思考同其他人及社會、世界嘅關係,一點一滴累積世界公民的意識!工作坊小朋友都非常投入、主動思考及積極討論!(當然父母也要一起投入啊!)

活動完結之後,我同阿囡都內心滿滿的!感謝主辦單位同導師!

大家可以到以下連結,暑假活動剛接受報名:樂施會「無窮世界」親子體驗學堂

WhatsApp Image 2017-06-20 at 14.35.46冰冰媽媽(陳渝英)
一位媽媽,資深兒童藝術教育家丶心理治療師及戲劇導師,曾任香港電台兒童電視節目《點蟲蟲-開開心心學飛》、《小伙子大本營》等節目主持 。