同阿女兩小時的難民體驗 - Feature Stories - Oxfam Hong Kong
Skip to main content
Start main content

Feature Stories

Development Education, Hong Kong, Macau and Taiwan20 JUN 2017

同阿女兩小時的難民體驗

Image of (Mother Ice) Chan Yu Yin

(Mother Ice) Chan Yu Yin

A mother, a senior children art educator, a psychotherapist and a drama instructor, Chan Yu Yin once hosted the RTHK children's television programs including "The Point Bug - Happy Hearts" and "The Boys Base Camp".

img_4606

圖 / 文: 冰冰媽媽

喺香港,教育係一種消費,我哋好容易花費左啲金錢,就以為滿足左仔女教育嘅需要,好多時候錢洗咗,但係亦唔見得小朋友從中「學習」了什麼,更遇到好多經驗,以為可以提升佢嘅興趣,相反仲嚇怕左佢學習嘅動機!

我同阿女去了一個很特別的工作坊,是有關「體驗難民」,樂施會工作坊名額好少好快就已經full !有時候自己有職業病,其實都唔想,但係又忍唔住心中評論一下不同導師帶領方法同設計,今次嘅工作坊,一個咁難令小朋友明白嘅議題,可以點玩呢?而且參加者年紀都有幾年嘅分別,又如何照顧好似我個女比較細小嘅小朋友呢?

細節唔仔細講,但係導師既處理/設計真係非常值得讚賞!由一個簡單的繪本故事開始,一層層帶小朋友進入難民嘅心路歷程,當你要同家人分離的時候,有什麼感覺呢?投入的小朋友有些小眼睛也紅了!阿女説:「我以後都唔再玩呢個遊戲(活動)啦!」(證明非常投入)然後導師又細心地因應小朋友嘅年紀能力,比佢哋擔任唔同難民嘅責任,小朋友又覺得好玩,但係又真係體驗到難民嘅辛酸,最後先至比佢哋睇返呢個世界現實嘅情況,比佢哋知道世界嘅另一面,究竟發生乜嘢事。

小小嘅朋友,我哋未必需要佢完全了解整個世界發生嘅實況同資訊,但係從小可以建立關愛社會嘅概念,世界不是只有自己,但可以由自己開始思考同其他人及社會、世界嘅關係,一點一滴累積世界公民的意識!工作坊小朋友都非常投入、主動思考及積極討論!(當然父母也要一起投入啊!)

活動完結之後,我同阿囡都內心滿滿的!感謝主辦單位同導師!

大家可以到以下連結,暑假活動剛接受報名:樂施會「無窮世界」親子體驗學堂

WhatsApp Image 2017-06-20 at 14.35.46冰冰媽媽(陳渝英)
一位媽媽,資深兒童藝術教育家丶心理治療師及戲劇導師,曾任香港電台兒童電視節目《點蟲蟲-開開心心學飛》、《小伙子大本營》等節目主持 。