社交機械人 - 自閉症兒童的好朋友
跳往主要內容
開始主要內容

社交機械人 - 自閉症兒童的好朋友

社交機械人

基層家庭,何事最為難?

‘我兩個子女都有自閉症,阿囡有學習遲緩問題,三歲先識講嘢。悅仔(兒子)患有高功能自閉症,情緒自控同語言能力都差。以前我成日夜晚喊,好擔心好憂慮。每個做阿媽嘅都想仔女健康成長。

我老公做三行,收入不多也不穩定,治療費好貴,言語治療每堂800蚊,情緒控制訓練每堂差唔多600蚊,對我哋係好大負擔。阿囡甚至話︰『如果爸爸唔係度,我哋點算呀?』’ 
- 阿芳,自閉症兒童媽媽。

自閉症兒童的好朋友

樂施會和社企智趣伴星途(STAR)合作,利用全港首創的RABI (Robot for Autism Behavioral Intervention) 社交機械人,結合中醫治療方法,改善基層自閉症兒童的社交能力。

one on one

專業導師利用社交機械人訓練悅仔眼神接觸以改善社交和溝通技巧。

Workshop

中醫利用小兒推拿療法幫助悅仔改善語言溝通能力、認知及社交能力。

 

立即捐款  

我們幫不了所有孩子,但我們可以從一個一個開始。請給基層自閉症小朋友送上一份健康成長的祝福。

thank you

"好彩有樂施會資助我哋,而家嚟呢度上語言治療同中醫推拿、針炙,每個月大約3,000蚊左右,我仲負擔得起。我睇見兩個仔女有好大進步,覺得好有希望。我個女好孝訓,好窩心。我個仔而家識咗好多字,同人溝通好咗好多,講嘢叻咗好多。以前問佢一句答一句,而家識問番我轉頭。又學識表達自己, 全靠呢度啲專業人士幫佢哋。"

 

 

CONTACT US FOR ASSISTANT.

3120 5200EMAIL